نوشته شده توسط : خدمات چاپ

در اين مرحله ذهنيات يک طراح بر روی تراکت بستر مورد نظر منتقل شده و در بعضی موارد  آخرين مرحله از زنجيره عمليات چاپ بشمار ميرود. يک طراح به اندازه آشنايی اش از دستگاه و فرآيند چاپ  مياواند کارهايش را سفارشی تر  مقرون بصرفه تر و يا سريعتر کارت ویزیت به چاپ برساند. يک ناظر چاپ اصولا اگر در اين مرحله ضعف داشته باشدشايد اصلا نتواند کارت ویزیت سفارش بگيرد. چون مشتری برای همين او را استخدام کرده تا کارهايش را بدون عيب و نقص و يا هزينه های اضافی به چاپ برساند. يک کارگر چاپچی هم که اگر از دستگاهی که با آن کار ميکند چيزی نداند تراکت  وضع و حالش معلوم است.عمليات برای توليد بسياری از کارت ویزیت محصولات چاپی  در مرحله چاپ تمام نمی شوند.به فرايندها و تخصصهای متعدد ديگری پس از چاپ احتياج است  تا مثلا يک جعبه محصول و يا يک ساک دستی تبليغاتی آماده برای استفاده شوند.مراحلی مانند روکش (انواع ورنی و سلفون) تيغ زنی  برجسته کاری و طلاکوب  قالب سازی  ترموگرافی  جعبه کارت ویزیت چسبانی  فنرکشی صحافی و... همگی بعد از مرحله چاپ انجام ميشوند تراکت.بسته به شغل شما  ممکن است با يکی يا چند تا از اين صنوف ارتباط پيدا کنيد.

 جواب واقعی برای کسی که ميخواهد وارد اين صنعت بشود اين است که بايد مجموعه ای از دوره های تئوری و عملی را طی نمايد تا درنهايت بتواند بر کار خود مسلط کارت ویزیت باشد.نکته جالب هم در اين صنف و هم در ساير مشاغل اين است که هيچ انسانی تراکت در هيچ تخصصی نميتواند ادعا نماید که به انتهای راه رسيده و از همه ريزه کاريها باخبر است . در هر زمينه تنها افرادی زنده و پويا هستند که هرلحظه خود را برای يادگيری نکات جديد آماده نگهدارند و برنده مسابقه کسی است که بيشتر در موارد موشکافی نموده و تراکت بدنبال بدست آوردن پاسخ سئوالاتش باشد.

 



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت,تراکت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خدمات چاپ

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان هتل های کیش جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا هتل عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک هتل شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده هتل های کیش که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي هتل قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي هتل های کیش جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند.شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي هتل های کیش تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، هتل های کیش صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت هتل دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خدمات چاپ

باغ عمارت مسعودیه بادستور مسعود میرزا حاکم اصفهان، ملقب به ظل السلطان فرزند ناصرالدین شاه پس از آقامحمد در 1295 ق، به سرکار گری رضا قلی هتل اسپیناس پالاس خان (ملقب به سراج الملک) در زمینی به وسعت حدود 4000 مترمربع و مرکب از بیرونی هتل استقلال (دیوان خانه) و اندرونی و دیگر ملحقات بنا شده است. در واقع نام این عمارت نیز هتل استقلال برگرفته از نام مسعود میرزا به مسعودیه شهرت یافته است هتل اسپیناس پالاس. معمار این بنا استاد شعبان معمار باشی و ناظر آن میرزا رضا قلی خانی ملقب به سراج الملک است. هتل استقلال عمارت مسعودیه در طول سالهای عمر خود شاهد وقایع بسیار زیادی بود. در جریان جنبش مشروطه با توجه به نزدیکی آن به میدان بهارستان و اختلاف ظل السلطان با برادرش مظفر الدین شاه هتل اسپیناس پالاس و فرزند او، یکی از پایگاه های مشروطه خواهان و مخالفان محمد علی شاه بود. در سال 1287 در نزدیکی این عمارت بمبی هتل استقلال دست ساز زیر کالسکه محمد علی شاه منفجر شد که بهانه لازم را برای به توپ بستن مجلس دست او داد. هتل اسپیناس پالاس پس از واقعه بهارستان، هتل استقلال عمارت مسعودیه نیز به همراه خانه ظهیرالدوله هتل اسپیناس پالاس و سایر مشروطه خواهان به رگبار بسته شد.

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال,هتل اسپیناس پالاس,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خدمات چاپ

پایه و اساس فعالیت های رزرو هتل اقتصادی شهرستان مشهد بر پایه گردشگری، گشتگری، صنعت و کشاورزی میباشد. مهم ترین محصولات کشاورزی مشهد: غلات رزرو هتل ، چغندرقند رزرو هتل مشهد و رزرو هتل محصولات جالیزی میباشد؛ و معادن مهم آن نیز سنگ گچ، نمک، فلدسپات، کرومیت و سنگ مرمر است. مهم ترین صنایع موجود درمشهد، غذایی، پوشاکی، چرم، تولید مصالح رزرو هتل ساختمانی، صنایع فلزی و صنایع دستی میباشد. تقریبا ۴۰ درصد کل صنایع مشهد را صنایع غذایی دربر گرفته استیخ بهایی از علما و شاعران رزرو هتل مشهد و حکمای معروف مشهد است. «بهاءالدین محمد عاملی» معروف به «شیخ بهایی» در سال ۹۳۵ ه. ق در «بعلبک» بدنیا آمد. در هفت سالگی با پدرش به ایران مهاجرت کرد. او مدتی وزیر «شاه عباس» صفوی بود.  رزرو هتل مشهد در سیاست رزرو هتل مشهد و فرهنگ ایران نقش اساسی ایفا میکرد. از این دانشمند تالیفات رزرو رزرو هتل هتل مشهد متعددی در دست میباشد؛ مقبره شیخ بهایی…

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل مشهد,رزرو هتل,مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1396 | نظرات ()